Vänner och kurering


Antons sista natt är gjord och han är nu ledig tre veckor.
Barnen sover och jag tittar på Vänner. 



Här har vi haft en innedag då det är busväder med blåst och regn.
Vi får se vad vi hittar på när Anton vaknar.

Bjuder på bilder på:

Söndagssaftstund

En jättetrevlig stund på lekparken som jag och barnen hade. Äntligen är det bara lugnt och skönt att gå ut med dom båda.
Fast att Lia spottar ut tutten och riktigt kastar sig ned mot sanden och försöker få mun och näsa full kan jag        v e r k l i g e n    leva utan.

Lills minisolrosor som växer mer och mer för var dag.

En utflykt med Lia på ryggen, tänk om
man fick sitta så själv.

En nytvättad, nykammad och ren Lill. Jag mår så bra när barnen
är rena, så bra att jag måste ta kort.

En glass på stan.

Blommorna på stan som vi tycker om att titta på.

 

 

Hoppas ni alla har en mysig måndag.

 

 

 

Trackback
RSS 2.0