Vad tror ni?

Om dessa bilder duger bra att lägga ut på Hemnet?
Ja, inte denna förstås. Vill bara visa att vi har bullar hemma om nån vill komma och fika!
Det jag tänker när jag ser bilden är att vi skulle haft tre vinflaskor i vinstället.
Här tänker jag att jag är förvänad över att bilden blir så mörk när det är så jätteljust när solen skiner in.
Det, och att det hade varit trevligt med ett knippe tulpaner på bordet.
Sammi fick vara med här eftersom han vägrade flytta sig från solen.
Tycker ni att det känns finare att ta bort belysningen samt fågelmaten?
Jag har tyckt mycket om utsikten mot gården.
Här hoppar vi lite, tillbaka till köket.
Utsikten från barnens rum.
__________________
Så långt har jag hittills kommit. Fortsätter med hall, badrum och sovrum inom kort.
Men, vi har ju inget sängöverkast. Det känns nog lite viktigt, vi får se hur jag löser det.
___________________

Kommentarer
Postat av: Linn

Bra jobbat Linnea! Men jag tänkte på en sak, mäklare brukar ju alltid försöka få rummen att se så stora ut son möjligt, kanske att man ska ta korten från hörnet av rummet så att så mycket som möjligt kommer med på samma bild. Bara en tanke, men fina bilder va jätte fina.

2012-03-02 @ 20:20:57
URL: http://linnlundberg.wordpress.com
Postat av: Linnea

A, precis. Jo, jag ska ta om några bilder i dag och försöka få med mer ljus också, och då ta ännu mer från hörnen.

Det går aldrig att jämföra med mäklarnas bilder, verkligen ett plus att anlita riktiga mäklare!

2012-03-03 @ 06:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0