Klarhet

A little bit of history repeating,
Lill och Lia i morgonlek.
Jag och kusin Robert. Samma gåvagn visst? Ser ut som om den är tagen från kusin Emma.
_________________________________________________________
Jo. Jag har fått klarhet i hela sälja-lägenheten-projektet.
Jag ringde upp Hemverket och fick veta att det är vi som ska skriva en objektbeskrivning samt ta alla bilder, ladda upp dom på deras hemsida och bara vänta på att annonsen ska granskas.
Efter det lägger Hemverket upp den på Hemnet och eventuell budgivning hålls på deras hemsida.
_________________________
Så nu någon dag snart ska jag skicka iväg Anton, hundar och barn och storstäda och ta alla bilder.
Jag tror dock att jag låter Anton skriva objektbeskrivningen, han är ju den som har begåvats med språkets konst.
___________________________
Nu är det många treor ute här på Hjältevägen, så jag hoppas att vi har en fördel eftersom vår lägenhet är väldigt billig.
Detta blir väldigt spännande allting!
_____________________________
Fy så less jag blir på att det inte blir något mellanrum där jag vill ha det. Därav alla ___________________ ni ser.
______________________________
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Linn

Men va spännande! Skicka hit Anton, barn och hundar så kan dom leka här!! :)

2012-03-01 @ 20:17:51
URL: http://linnlundberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0