Folk och folk

Dagen höll på att bli ledsam för oss.
Jag ringde till Hemverket under förmiddagen för att höra hur allt ligger till, när annonsen ska publiceras på Hemnet och så.
Då fick jag prata med en kille som sa att inga av de dokument som vi skickat in, har kommit in. Trots att jag pratade med en kvinna från samma kundservice förra veckan som hävdade att alla papper kommit till dom.
Han rågfrågade en annan kollega som höll med honom.
Det enda han sa vad att de papper vi skickat måste kommit bort. Så, det var inget annat att göra än att göra om alla papper, skriva ut från internet, skriva under och skicka in och fördröja försäljningen.
När jag avslutat samtalet berättade jag detta för Anton som blev arg och ringde upp samma kundservice, fick prata med en kvinna som hävdade att det inte alls var några konstigheter, och alla papper vi skickat in visst fanns hos dom!
Visst är det förbaskat? Det gäller att få prata med rätt människa.
_______________
Hursomhelst. Läget är som följande, jag har tagit alla bilder, skrivit objektbeskrivningen, skickat in alla papper, fyllt i alla uppgifter om lägenheten och föreningen, men vi har ändå ett papper kvar att skicka in.
I bästa fall kommer annonsen ut på Hemnet denna vecka, absolut nästa vecka, som det låter. Jättebra!
____________
Jag tog om några bilder och släppte in mer ljus i kameran.
Äsch! Vilken miss med kabeln...
Barnen fastnade också på bilder.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det blev bra bilder.

Hopplöst när folk inte kan hålla reda på

post dom får. Tur att det fixade sig.

2012-03-05 @ 16:12:15
Postat av: Sofie

Såg att er lägenhet kom ut igår! Nu håller vi tummarna på att ni får det sålt och att ni hittar drömhuset start :)

Superfina Bilder på barnen också, som alltid!

2012-03-09 @ 13:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0