Bilder igen.

Sovrummet.
_____________________
Tycker att dom blev helt OK, förmodligen lite för ljusa.
Det är ett svårt rum att fota, eftersom rummet blir mörkt när tapeterna är mörka. Det syns gärna på bild och det vill jag ju inte framhäva.
Vi får höra vad vår mäklare tycker.
Börjar mest bli otålig och stressad och vill skynda lägga ut annonsen på Hemnet eftersom det börjar bli många treor till salu här, och då tror jag att vi har en fördel eftersom vår är billigast.
_____________
Våra grannar och vänner fick sin annons publicerad i går.
Riktigt proffsiga och fina bilder!
__________
Redan nu i dag har det varit folk utanför deras fönster och kikat på deras bakgård :-)
Verkligen roligt att intresset finns för Tomtebo.
________________
Överkastproblemet löste sig när Lill och jag åkte till Vännäs i morse och lånade mammas.
Anton är på killfest i kväll och jag och flickorna är hemma och ser på Bamse för tillfället. Hoppas dagen och kvällen flyter på smidigt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Överkastet gör sig bra, men ni har ju så stora sängar att man tror att det bara ryms en vanlig dubbelsäng. Sen mäklare, dom använder vidvinkel - det är därför som det ser så stort ut på deras bilder.

Men jag tror säkert att det där blir bra.

2012-03-04 @ 18:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0