Det finns 35 st plagg i din shoppingbag


I går kollade jag runt efter sommarkläder till barnen på olika webshops, och fastnade till sist på H&Ms.
Där var det kläder precis i min smak till allra bästa pris. Handlingskorgen blev ordentligt fylld eftersom jag vill ha två av allt.


Det är väldigt roligt att handla kläder åt två flickor, det finns så mycket fint!

Nu väntar vi snart hem fadern som jobbar andra natten av fem. När han vaknar ska Lill och jag åka buss ned till stan för att bara köpa något litet till morfar som fyller år i morgon! Jag har även lovat att vi ska köpa trosor till henne så att vi ska säga hejdå till blöjorna.

En tandborste ska vi förresten köpa både till Lill och Lia, dom delar just nu på Lills och den är ganska sliten.


Jag har äntligen hittat en aktivitet med henne som även jag tycker är kul.
Jag har alltid tyckt att det är så tråkigt att bara vara ute med barnen och inte göra någonting, bara sitta och titta på himmel och snö i flera timmar är inte min grej.
Det tycker Anton mycket om så det får han gärna göra.

Men Lill och jag har roligt, vi tittar på alla människor på bussen och köper en klubba på godisaffären vid Vasaplan och går in en sväng på Åhléns och åker sedan hem igen.
Det är så roligt att hon blivit så stor att vi kan göra sådana saker utan att jag behöver bekymra mig värst över att hon ska få vredesutbrott och skrika och gråta.

På den näst sista bilden är vi på Åhléns och Lill tyckte att vi skulle köpa hem en
ponny till Lia :)

 

Ni skulle få se hur gulligt det är när Lill sitter på bussen eller i vagnen och ska heja på alla människor som går förbi.

Förr brukade hon heja högt, men nu vågar hon bara vinka lite diskret till alla eftersom det inte är någon som hejar tillbaka, så hjärtskärande.

 

 

 

 

 

 

 

 

Trackback
RSS 2.0