Vännäsbor.

 
 
 
 
 
Fy sjutton alltså vilket sjå det är med flytt. Packandet, städandet, flyttandet, städandet. 
Anton har arbetat med själva flyttandet som sju hästar, jag har aldrig sett han arbeta så mycket någonsin! 
 
Och när hela den fadäsen är över så är det upppackandet i nya lägenheten som aldrig verkar ta slut. När man väl fått någolunda ordning så kommer det fem stycken flyttlådor till som ska hitta sin plats. 
 
Nu äro vi hursomhelst installerade någolunda i Vännäs, Thulegatan 6, för er som vill komma och hälsa på. 
Det känns riktigt bra. Innan, var jag väldigt ångestfylld över det hela och tänkte att "okej, vi flyttar in, säger upp lägenheten direkt och försöker hitta en ny lägenhet och förskola i Umeå", men nu när det verkligen har skett, papperena är påskrivna och nycklar överlämnade känner jag att det kommer bli bra här för oss. Barnen älskar utrymmet och trappen från balkongen som leder ned till den lilla uteplatsen på baksidan. Lill hittar nya kompisar här, på badet och lekparken som också ska börja på nya förskolan i augusti och då blir det lättare. 
 
 
 Nu hoppas vi på sol i morgon, så tar jag och barnen och beger oss mot Vännäsbadet. 
 
I övrigt i veckan har vi Vännäsdagarna.
 
Ha en skön vecka!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0