Du ska ha barn, för du är så mjuk.

Detta sades till mig av en otrolig skollärarinna som nu bor här på mitt jobb. Gammal så hela kroppen knakar, men fortfarande så full av vishet i huvudet. Hoppas jag blir så till sist. Bjuder på en bild från barnens rum i afton. Lill har äntligen fått sin egen säng från IKEA. Hon är så glad över den. Men sova i den dröjer nog.

 

 

I övrigt inhandlades en ordentlig liten matstol till samma fröken som också den lilla fröken klättrar upp på. Gud i himmelen. Denna klätterfas. Snabbspolar gärna genom ålder 1-2 år. Kroppen kan allt men huvudet hinner inte med. Kan allt själv och blir till kokt spagetti om vi försöker lyfta lilla kroppen ned.

Så bortskämd, skriker i hysteri om hon inte får allt hon vill ha. Storasyster blir rädd och ger med sig.

 

 

 

 

Tur att hon är så jädra söt ändå.

 

 

 

Åka nedför stora rutschkanan gör jag själv, tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0