En långsam dag.

Trots att barnens farmor tog det allra tidigaste morgonpasset med Lia som började klockan tre är jag helt slut i dag.
Jag steg upp klockan fyra.
Unge.
Jag har stigit upp nu varje dag,med undantag för några morgnar när Anton gett mig sovmorgon, senast klockan halv fem i 8,5 månads tid.
Less less less. Varför sover du inte?
Och ändå är du alltid så glad!
 
 
Att syskon kan skilja sig så mycket.
Lill har sovit hela tio-timmars nätter utan avbrott sedan hon var två månader gammal.
 
 
Något som jag glömt berätta här, är att vi ska åka utomlands med Antons alltid så generösa föräldrar!
Två veckor i Mallorca med start 18/5.
Det ska bli så jättehärligt.
Vi bor på ett riktigt fint Blue Village hotell med all inclusive.
Så. Nu måste jag ju köpa nya klänningar! Kul!
 
 
 
 
 
 
 
Nu blev det plötsligt så mörkt inomhus.
Bäst att gå lägenhetsrundan och ljusa upp.
 
 
(Jag stör mig också på att all text sitter ihopklistrad. Längtar efter vår gamla fina dator som har åkt ända till Tyskland för att repareras.)
 
Trackback
RSS 2.0