En bättre dag.

Betyligt bättre sömnstatistik denna natt.
Somnade: 19.00.
Upp för välling, ny blöja och kamratskap: 02.45.
Somnar om igen: 03.37. (Mindre än en timme vaken!)
Vaknar för morgonen: 04.30.
Absolut helt okej! Nu ska vi bara försöka få bort nattmålet och försöka hålla henne längre vaken på kvällen, till 20.00 tycker jag är alldeles lagom.
___________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________
Tycker att Lia är så rolig. Hon har börjat leka med mig.
Hon tar sin tutte till min mun och tycker det är superkul när jag tar den. Då tar hon bort den igen och gapskrattar och ger den till mig igen, och så kan det hålla på ett bra tag.
_______________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________
Jag har glömt att skriva om hur duktig Lill är med pottan. Varje gång hon har vaknat springer vi till pottan och det kommer resultat, även någon gång mitt på dagen om jag frågar henne om hon behöver kissa.
Jättebra!
___________________________________________________________________________________________
Äntligen är Anton ledig i helgen. I dag ska vi hämta bord och stolar som vi hyrt från Nolia, blåsa massor med ballonger och baka det sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0