Dagen i bilder.

1. En frisyr. Strävar efter att försöka mig på en fläta som Tones mamma lyckades med, men min modell vill inte sitta/stå still nog länge så att jag kan göra den.

2. Badhuset i Holmsund i dag. Då jag inte har badkläder var jag tvungen köpa deras billigaste baddräkt som kostade 415 kr. Kändes lite tungt.
Lias badbyxor kostade däremot 50 kr.
Barnen tyckte mycket om att bada, Vännäsbadet blir nog någonting efterlängtat i sommar.

3. Vi åkte till släktingarna på Ön och Lill blev sent födelsedagsfirad. Hon förstår nog ingenting av vad en födelsedag innebär eftersom hon får paket jämt och ständigt.
Vi träffade deras lilla kattunge som fräste, reste ragg och var väldigt misstänksam mot barnen, men nyfiken. Lill kallar katt för "bam", vet aldrig hur hon tänkt kring det.

Så nu. Barnen stupade i säng en minut före klockan slog 18.00, då de inte sovit i dag och blivit jättetrötta av badet och bilåkning.
Anton och jag ska se första säsongen av Modern Family, äntligen har vi hittat en bra substitut-serie medan The Walking Dead har lov fram till februari.

Jag förutspår att jag somnar inom en timme.

Trackback
RSS 2.0