Bästisar.

Lia håller nu på att få sin femte och sjätte tand, framtänderna uppe.
Det är mycket gnäll och gnöl därför under dagarna, och även varför hon sover så tokigt tror vi.

Lill fortsätter vara den bestämda tornadon hon alltid varit. En förändring är att lite fler ord har dykt upp.
Och att jag nästan tvingat Emil i Lönneberga på henne, men det är inte så hemskt som det låter för hon tycker om Emil, alla djuren och skrattar åt Emils pappa när han skakar om Emil i sina ursinnen samt åt Lina som har tandvärk.
Anton och jag älskar att titta på Emil vi med.
I födelsedagspresent önskar sig Lill Astrid Lindgren filmer, gärna Pippi Långstrump. Emil har jag redan beställt av Lills mormor.

Vi har nu tagit ett steg närmare ett lyckligare 2012, nämligen kontaktat en mäklare som ska sälja vår lägenhet.

Ser fram mot att vi ska flytta hem till Vännäs, det känns så rätt på alla sätt och vis.
Är så tacksam att jag har en sambo med ett sånt öppet sinne.
Snart ska jag anmäla barnen till inskolning hos dagmamma i höst.

Bara vi nu hittar en fin lägenhet.
Så härligt det vore med en stor lägenhet med tvättmaskin. Och gärna nära badet.
Då vet ni vars vi kommer spendera sommardagarna. Hoppas våra Umeå-vänner vill komma och hälsa på :)

Och det blir hela tre mil närmre Åsele, en positiv flytt på alla sätt.

Nu skall jag ut och springa för första gången på månader. Undra hur det går med all snö under skorna. Och kylan kommer väl sätta sig som ett rivjärn i halsen.
Men så skönt det ska bli!

Trackback
RSS 2.0