Små små barn.

Fina bilder utan kronologisk ordning.
Lilla Lill.
Sköna lugna dagar med endast ett barn.
med Åsa.
och Kristoffer.
och Pernilla som är så långt borta som mamma saknar ofta.
Väldigt liten Lill med en mamma ännu en gång helt utan stil.
En väldigt trött mamma. Lia ungefär fem timmar gammal.
I farmor och farfars kök.
Lia sög nog på tummen i magen, för det var det första hon gjorde ute i världen.
Storasyster inte så värst imponerad då, men i dag är det annat.
Alltid glad.
En favoritbild, jag jagar Lill och lyckas fånga hennes lycka i leken.
Juni 2011.
Och så här ser vi ut i dag!

Kommentarer
Postat av: Sofie Genbäck

Så himla kul att se, du är så duktig på att lägga upp mycket bilder! Så fina barn ni har :)

2012-02-24 @ 10:02:09
Postat av: Linnea

Tack Sofie!

Ja visst är det roligt med bilder :)

2012-02-24 @ 10:09:37
Postat av: åsa

har totalt glömt bort hur Lill såg ut som en liten bebis. Super söt :)

Håller med sofie, roligt att se så mycket bilder, det gillas skarpt!

kram

2012-02-24 @ 12:14:20
Postat av: Malin

Men superfina barn ni har! Frästen så såg jag din mormor häromdagen och konstaterade att Lill är rätt lik henne faktiskt :) kram på er!

2012-02-25 @ 17:35:52
URL: http://norraparkgatan.blogspot.com
Postat av: Linnea

Åsa - så roligt att ni gillar det, jag älskar bilder.



Malin - Ja dom är sötnosar. Haha det ska jag hälsa henne, då blir hon jätteglad. Kram!

2012-03-01 @ 05:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0