Hemma igen.


Från en alltid så trevlig vistelse i Åsele hos farmor och farfar.

Det är så lyxigt att få så god mat där, kylskåpet alltid fullt med så mycket gott. Det är bara synd att jag och farmodern är trötta om kvällarna eftersom vi går upp med barnen kring 4-5, så det blir inte så mycket umgänge om kvällarna. Vi hann dock se hela melodifestivalen och jag måste säga att jag tycker rätt låtar gick vidare, jag röstade på Molly.

Men när kraften återkommer tycker jag att vi spelar mer spel. Det är så roligt och var så länge sedan. En riktig höjdpunkt från helgen var när Lill fick träffa tre stora hästar och ge dom morötter, samt träffa en skock får på samma gård. Synd att inga foton togs därifrån.

Nu sitter jag hemma i Umeå och har ingen ro alls i kroppen. Är så besviken på vår mäklare som verkligen inte har någon brådska med att få ut vår lägenhet.
Vill inte bo här, vill flytta från Umeå och väldigt gärna till hus.
Men min och Antons husdröm skiljer sig lite, han vill bo ute i skogen med inga grannar alls + en hel drös djur och jag vill bo lite avlägset men med promenadavstånd till centrum, trevliga grannar + några katter och lite höns så vi får fina ägg varje morgon.

Hoppas vi möts någonstans någongång!


Kommentarer
Postat av: åsa

ni verkar ha haft en toppen helg! :)

Men så dålig stil av mäklaren, förstår hur du känner. Vill varje dag hitta något större i ett hus som är från 1800talet, vore toppen!

Hoppas ni får iväg lgh fort som bara den å att ni hittar ett ställe att bo på där alla trivs :)

kram

2012-02-20 @ 21:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0