Nytt läge.

I kväll sålde jag vår lägenhet. Det känns såklart jättebra, men det svider lite när jag tänker på att jag hade kunnat få upp priset lite.
Bara att konstatera att jag inte är så kall som man borde vara som säljare.
Men i det hela är vi nöjda.
1 juli är det tänkt att vi ska flytta härifrån, så nu är det bara att hitta ny lägenhet. Det är roligt att söka men också stressigt. Jag vill inte att vi bara ska nöja oss med vadsomhelst.
-
Under helgen var Lill, mamma och jag och tittade på en stor lägenhet 90 kvm. Nära badet måste man väl ändå säga, men otroligt sliten lägenhet. Det behövs göras om allt som bara går.
Jag kände direkt nej när vi gick in i trapphuset, men storleken är väldigt lockande.
-
Jag vill så gärna hitta en stor lägenhet, 3a, 4a, med egen ingång och en liten bakgård.
Ett läge där vi inte blir tokiga och kan bo i några år och gärna trivas.
-
Nu ska vi hitta något ännu bättre till oss! Längtar till en sommar på Vännäsbadet och leka på Myrans lekpark. Vi håller tummarna att Anton ska trivas bra i Vännäs han med.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Men GRATTIS!!! Va kul att ni fått sälja lägenheten :)

De kommer nog ett perfekt hus/lägenhet till er snart.

Kram

2012-04-10 @ 21:28:39
Postat av: Linn

Åh va roligt, grattis!! Vad skönt att slippa tänka på den nu då. Bara fokusera på de nya boendet, spännande!!

Kram

2012-04-10 @ 21:35:09
URL: http://linnlundberg.wordpress.com
Postat av: Linnea

Tack! Känns jätteskönt att få sålt.

Vi kommer få lös en del pengar också om jag räknat allt rätt, sån lyx alltså!



Kram till er



2012-04-10 @ 21:39:56
Postat av: mamma

Vad härligt att det är klart nu. Då är det bara att sätta igång och jaga. Jag har bett Carina på Vännäs Bostäder att hålla upp ögon och öron.

2012-04-11 @ 08:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0