Vinlotteri


Familj & Vänner.





Alla barnen inom närmsta vänkretsen, minus Meoh.




Det syns att Lill och Theo tycker om varann.




Tone 3 veckor, Theo 1 år, Lill, Lia & Milou 3,5 månad.
Visst är det ett fint gäng vi har skapat.




Grattis till Fredrik längst till höger som vann i dag.







Alla små blev jättetrötta och somnade direkt vi sa hejdå.




När Lill sov kom Meoh.
Jag hade bjudit in han och hans pappa till lotteriet men inte berättat att vi ändrade tiden, eftersom de inte kunde komma. Men vips så knackade det på dörren efter alla andra hade gått, typiskt!








När Lill väl vaknade skulle Magnus och Meoh åka.




Kommentarer
Postat av: farmor

Älskar att se bilder på våra barnbarn .Lill ser så stor ut tillsammans med de andra .

2011-09-21 @ 20:35:46
Postat av: Linn

Vilka härliga bilder och vilka underbara barn vi har lyckats skapa allihopa!

Jag är så dålig på att läsa andras bloggar nuförtiden, jag hinner lixom inte med de. Nu var de en hel del att läsa i din blogg. Du är så duktig på att lägga in bilder och de är så roligt att se. Jag tycker faktiskt att man kan se klart och tydligt att Lill blir mer och mer lik sin mamma. Tidigare har jag bara sett likhet hos pappa sin. I vilket fall som helst så har du jättefina barn Linnea! Kram

2011-10-03 @ 21:35:27
URL: http://linnlundberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0