Röda damen


Jag och tjejerna har återvänt från Vännäs. Jag hade lovat min mormor (gammelmormor) att hälsa på henne med barnen en längre stund, så därför begav vi oss dit på fredagen och var där hela eftermiddagen. Vi passade på att sova över till i dag och umgås med barnens mormor.

Det blir lätt stressigt för mig när vi är i Vännäs, för det är alltid så många som vill att vi ska hälsa på, och som kanske tar lite illa upp om vi inte gör det. Men släkt och vänner, gör inte det, för jag vill ju också komma till er. Men just nu är det så besvärligt för mig att dra vagn, barn och packning och se till att barnen sovit och ätit innan besök, ja huvva, jag blir less bara jag skriver detta.
Allt det där blir säkert lättare när barnen är större.

Jag är jättenöjd över att jag fick lite tid med barndomsvän Jennie. Det är alldeles för sällan vi ses.









Tack snälla mamma som köpte vinterskor till Lill, för den dyra slanten. Nu behöver hon inte frysa om fötterna denna säsong.


Under kommande dagar måste jag försöka få Lia att sluta vakna på natten, ajaj så slitsamt det är. Hon har vänt på dygnet och är uppe ungefär två timmar om natten, det går absolut inte för sig.





MammaPappa vs. Lia - kampen börjar i morgon.
Nu njuter jag bara av att barnen somnat tidigt och vi får en lång kväll.


Kram till alla er

Kommentarer
Postat av: åsa

åh lycka till med Lia.

Vi har haft lite jobbiga nätter med milou den senaste veckan, men inatt så sov hon till 7. skönt att få sova ut ibland utan att måsta vakna flera gånger under natten och försöka söva. kram på er

2011-09-25 @ 10:19:43
Postat av: mormor

Oj vad fin hon är i hatten.

2011-09-26 @ 10:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0