Nyfiken i en strut.




Undra om målarna tycker det är roligt att jobba på just vår balkong?
Så typiskt Lill.




Lia är så piggelin att jag snart blir tokig. Upp och hoppa innan klockan slagit fyra ibland, definitivt innan klockan slagit fem varje dag. Och sedan vill ungen aldrig somna om.
Här har hon varit vaken fem timmar och jag fick övertala ordentligt innan hon till slut somnade.


Jag har hunnit renbädda och dammsugit. Undra vad dagen har att erbjuda mer, det lutar starkt mot att göra något skojit för Lills skull, så får hon springa av sig.

Hoppas att alla ni har en jättefin dag!

Kommentarer
Postat av: Lena

Förstår hur ni har det, men snart :)måste du tjata på dem att kliva upp för att gå till skolani

2011-09-05 @ 20:25:07
Postat av: linnea

förhoppningsvis blir dom som mig och stiger upp halv sju varje dag, i alla åldrar :)

2011-09-06 @ 12:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0