Min dag i bilder




Bedrövelse över vårat förråd.




Bedrövelse över våran hall. Nu ser det ännu värre ut då jag hämtat upp två till
lådor innehållandes vinterkläder från vårat förråd som står utanför lägenheten. Där ute är det riktigt kaos.
Jag drömmer om att få städa det, slänga 80% av allt därinne och bara göra fint.




Fattiga riddare till frukost, jättegott! Har ni ätit det någongång? Här har vi glass till, men det behövs nog inte.




Jag bakade scones under eftermiddagen efter att Lill och jag tagit en promenad i regnet.
Tycker att regniga och gråa dagar som denna bör innehålla hembakat så vi får mysa inomhus.




Vän Åsa kom förbi med sin fina Milou. Det skiljer 1,5 månad mellan dom.




Milou får dock kämpa för att växa om Lia. Tror att dom här Dunder-tjejerna kommer bli långa.




Åt kvällsgröt för första gången. Hon var riktigt duktig och gapade stort.







Lill har varit trotsig så in i bomben. Nu testas verkligen mammas och pappas tålamod och våra trumhinnor spricker. Men det är bra, för vi får ju lära oss.



Nu sover barn. Hundar och man är ute på promenad.
Anton sa till mig att jag skulle hitta ett hus åt oss i kväll, så det är väl det jag ska göra.


Kommentarer
Postat av: åsa

hohoho om Milou ska växa om Lia så skulle nog hennes mor & far behövft vara liiite längre, så hon skulle få den genen av någon. tyvärr så är vi kortkortkort :)

2011-09-14 @ 00:01:06
Postat av: mormor

Bra att Lia börjar äta lite fastare mat så kanske hon sover om nätterna och inte behöver vakna av att hon är hungrig.

2011-09-15 @ 11:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0