My Super Mario Girls







Vi har haft en fin helg här på Tomtebo. Farmor och farfar har varit här till Lills stora, stora glädje. Och i dag drog jag med tjejerna till Ersmark för att säga hej. Det märks att vi måste träffa dom lite oftare. Lill kände inte alls igen sin moster och fick ett hysteriskt utbrott när vi gick genom dörren och hon trodde nog att jag skulle lämna dom där.
Efter ett tag var dock allt bortglömt och hon ville inte följa med mig och Lia till bilen hem till pappa. Tur att barn fungerar så!

Nu sover Lia efter sin vanliga skrikfest i bilen (ojoj vad utmattande det är för både henne, mig och slutligen Lill som blir så störd att även hon börjar tok-skrika).
Anton och Lill har kört till Haga för att hämta pizza, passar bra till reprisen av Ensam mamma söker ikväll, som jag längtat efter den. Det är mitt skäms-program som jag älskar att se.
Det blir en fin kväll det här.




Ha en fin kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0