Leos lekland!



Vi var de enda där i dag och kunde springa runt vars vi ville och bäst vi ville, en sån lyx. Hoppas dom inte behöver gå i konkurs.



Inte den mest smickrande bilden på mig, men Lill är alltid söt.
Jag hade rätt material på byxorna och vi svischade ned för rutschkanan jättefort!










Inget för den höjdrädde.







Tumme ned för att åka polisbil.


En hoppborg bara för mig...








Spännande tider,




Lill får sin första tatuering! Men det var inte särskilt roligt tyckte hon, utan försökte "dra loss" den. Vi drog ned tröjan och efter det var allt glömt.

















Den här lilla tjejen roade sig ganska bra i vagnen, skönt!








Vi testade massagestolarna, det var ingen höjdare. Superhård massage och den kramade om vaderna så mycket att det gjorde ont.




De större hade också kul.











Leos lekland får tio lejon av tio möjliga. Billigare än Busplaneten, större än Busplaneten, mycket mindre folk och godare mat.
Det är nog det roligaste stället på jorden enligt Lill.



Kraaam

Kommentarer
Postat av: åsa

åååh så roligt med mycket bilder, det gillas!!

Men måste skratta till den första bilden, Lill ser ut att ha jätte roligt och att det pirrar i magen på hon, medans du ser mer vettskrämd ut :)

kram

2011-10-11 @ 16:19:34
Postat av: farmor o farfar

Åg vad ni ser ut att ha haft en kul dag.Roligt att få se alla bilder :)

2011-10-11 @ 17:19:08
Postat av: mormor

Ser ut att varit en höjdardag.

Lill måste ha varit alldeles färdig när

ni åkte hem av all lek och skratt. Härligt!

2011-10-11 @ 18:43:02
Postat av: Linn

Så underbara bilder Linnea! och vilket toppenställe, jag måste verkligen försöka ta mig dit igen med Theo :)

2011-10-17 @ 22:13:14
URL: http://linnlundberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0