Fredagsmys.


Vilken härlig dag det varit!

Regnet har öst ned, jag och Soda har sprungit oss helt slut, har haft ljusen tända sedan eftermiddagen och de lyser än, vi var en sväng på stan och köpte de fina mössorna, och vi har haft ett jättetrevligt besök av vännerna Kristoffer, Åsa och deras Milou.
Och nu ska vi avsluta dagen med det nyaste avsnittet av våran favvo-serie "The walking dead" med en cider i handen.





Bäst att klänga sig fast i varann. Kompis Milou är en riktig sötnos.



Vi är så nöjda med mössorna! Dom kommer värma fint i vargavintern.
Tyvärr Linn, tog vi de sista exemplaren i affären : (




Milou roas av sin fina mamma. Systrarna D ser mest skeptiska ut.




Ni kan skänka en liten tanke-kram till stackars Lill som föll så illa i går att vi var tvungen uppsöka läkare. Hon föll ståendes från soffkanten och det resulterades i ett öppet sår på ungefär fyra cm mitt på huvudet som var tvungen sys, men som tur är blev det "bara" limmat.
Sådana gånger är det jätteskönt att vi bor så nära sjukhuset, inom en kvart efter fallet blev hon undersökt av en läkare.




Självaste huliganen i sina yngre dagar. Lia är verkligen lik Lill på vissa kort, jag tror att dom kommer se ut som tvillingar snart.


Kommentarer
Postat av: Linn

Nej stackars lilla Lill! Jag skulle få panik och förmodligen vara med rädd än Theo om de skulle gå hål och måsta sys. Men som du skrev, tur att ni bor nära och att vi har så bra sjukvård här i sverige.

Nej, de sista? hoppas de kommer fler, annars får jag be svärmor.. eller kanske jag hittar mössan i sthlm när vi ska ner. Kram

2011-10-28 @ 22:53:40
URL: http://linnlundberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0