Wordfeud-fint.




Detta inhandlades senast jag begav mig till stadens kärna. Det är roligt och piggar upp lägenheten så fint.
Kanske kan Lill så smånigom lära sig lite om bokstäver och siffror med hjälp av dom.
Jag minns att jag hade likadana när jag var liten på kylskåpet. Det hör som till.


På måndag är det planerat att Lill och Lia får en sprillans ny kusin. Vem hade kunnat ana att jag och Fredrik skulle få barn samma år, när han är så mycket äldre?
Hoppas kusinerna får roligt ihop.


Nu har en trött och lite bitter Anton kommit till jobbet sitt. Han hade kunnat offra sitt lillfinger för att vara ledig just i natt. Klockan 00.00 släpps nämligen ett sånt här tokhäftigt och superviktigt tv-spel som alla får komma och hämta i butik som har särskilt nattöppet i natt.
Det släpps över hela världen, och jag tror att Anton förhandsbokade det för ett halvår sedan. Har aldrig sett han vara så förväntansfull över något annat i hela världen.

Det är bara att ställa in sig på att vi inte får se så mycket av honom nu ett tag alltså. Vän Åsa är nog i samma sits, så när våra hälftar spelar och spelar kan vi väl passa på att ses och ha "kul i verkligheten" ;-) eller vad säger du?



Kommentarer
Postat av: åsa

"Har aldrig sett han vara så förväntansfull över något annat i hela världen."

hahah ja, tv-spel lr se barnen komma till världen? vilket är bäst?! :)

K är helt uppe i var och säger att han MÅSTE få sova ut imorgon bitti för han ska ju jobba natt, vänta, på tors-fre. Hmm, undra varför han vill sova ut, för han ska spela HELA natten här hemma.



Självklart vill ja träffas IRL :)

Bara att ringas så kan vi stämma träff!

kram

2011-10-26 @ 22:35:42
Postat av: linnea

haha, hade faktiskt tänkt skriva att detta nog smällde högre än L & Ls födelser, men jag är rädd att han skulle opponera sig det.



anton vill att jag ska väcka honom klockan tolv i dag så han ska kunna hämta spelet så fort som möjligt och spela hela dagen :)

önskar att jag vore så intresserad av någon hobby!

2011-10-27 @ 09:06:29
Postat av: åsa

K säger hela tiden att jag ska skaffa mig en hobby... Han har ju, fiske, hockey, rullstolsinnebady, tv-spel ja sport iöverhuvetaget.

men jag har nog inget sådant intresse.. tyvärr. hade nog varit riktigt roligt!

2011-10-27 @ 10:24:38
Postat av: linnea

Jag har länge velat gå en fotokurs, det hade varit toppenbra för mig som har en systemkamera.

Sedan har jag också länge tänkt på att det skulle vara jättekul att gå buggkurs :)

Jag skulle också vilja lära mig tapetsera.... men jisses, vars skulle man få den tiden i från??

2011-10-27 @ 14:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0