Sjuka


Barnen har tyvärr åkt dit på förkylningar just nu hos oss. För Lia är det värst som måste dras med feber, Lill är ganska pigg så här långt. De blev nog smittade av familjen Dunder-Uddståls som vi besökte i helgen, trots att vi fick varning om att de var sjuka.
Vi får skylla oss själva helt enkelt, hoppas det går över fort.







Stor dag i går. Lia tog sina första krypsteg!
Efter att febern kom och steg, har vi lagt det där lite på is. Vi provar och tränar mer på krypningen när hon är pigg och glad. Jag blir så glad att det är på gång, det innebär mindre bärande för mig. Mina knän och min rygg har nämligen börjat säga ifrån.


Jag önskar er en fin vecka. Undra vad vi ska hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0