Fars dag.


Jättestort grattis till min pappa i dag!
Jag firar dig nästa vecka.


Bild tagen för tjugofem år sedan.



Och såklart ett stort grattis även till Anton! Vi ska baka en kaka senare för att fira dig. 


Mer bilder av en liten mig.



Så lik Lill från sidan. Ser ut att vara en riktig trotsunge.



Det finns någonting hos mig som jag ser i Lia, men jag kan inte sätta fingret på vad det skulle vara.
Lia har blivit så väldigt lik Anton nu på slutet.




Mormor och jag.




Farmor och jag. Hon var alltid så tjusig.



Joo, här syns det att Lill är mammas tjej.




Här med.




Japp. En farsdagshyllning blev alltså till en riktig Linnea bildvisning.

Ibland blir det bara så.



Kommentarer
Postat av: åsa

hahah tror knappast att du var en trotsunge!

väldigt söt som liten :) å munnen öppen på varje kort :p

2011-11-13 @ 20:25:56
Postat av: Linnea

Haha, vad roligt att du såg det! Jag har munnen öppen på alla kort när jag är liten :)

2011-11-14 @ 11:58:29
Postat av: farmor

Vad kul ATT se dessa gamla kort.lill är så lik dig:)

2011-11-14 @ 20:05:40
Postat av: mamma

Ja, nu ser man att Lill är lik dig, speciellt kortet i gungan tycker jag.

2011-11-15 @ 10:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0