En liten Anton


Bilderna måste ju fördelas rättvist. Här får ni ta del av en ung Herr Karlsson.






En ung farmor och Anton som kräkt ned hela sig.




Farfar Kent har inte åldrats en dag.




Suris.









Bara snäll och glad, det tror jag Lia fått från sin pappa.





En bild på Lia där man verkligen ser drag från Anton.



Nu sover Lill inne med Anton och Lia sover här bredvid mig i soffan.
Jag ska ta vara på tillfället och se förhoppningsvis flera avsnitt av Gilmore Girls.

Hoppas du får en fin dag!


Kommentarer
Postat av: åsa

åh herregud så likt Lia.

både jag & kristoffer tänkte på sista kortet: - mäh, tänk att det fanns sånna filtar på 80-talet... tills vi läste att det var Lia.

2011-11-15 @ 19:23:02
Postat av: Linn

Va roligt med massa bilder.

Jag håller med Åsa! Lia är ju fruktansvärt lik sin far!

2011-11-22 @ 15:07:16
URL: http://linnlundberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0