Äntligen måndag






Men oj så lik mig Lia är på dessa kort ovan, inte sant? Så oväntat, och jätteroligt för mig!




Och lite lik storasyster.








Lill nästan exakt samma ålder. Det är tydligt att ansiktsformen skiljer sig åt, och de stora kinderna hos Lill finns inte på Lia.




Och Lill blev lik Anton, nu har vi varsin.


Nu har vi en fin vecka framför oss då Anton bara jobbar torsdag och fredag. Dagens höjdpunkt blir att köpa ny dammsugare till mig, jag är helt prillig av förväntan.
Hoppas på bra väder någon dag i veckan så kanske vi beger oss till Vännäsbadet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbar blogg! Underbara bilder!

2011-06-27 @ 23:43:45
Postat av: farmor o farfar

Åh vilka härliga bilder du tar :)

Nu längtar vi verkligen efter er .

2011-06-29 @ 18:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0