Värme.





Vi var tvungna att ta oss lite glass idag, det var ju så himmelens varmt.
Lill vill gärna äta själv, men det går inte så bra.







Nu väntar jag hem Anton som kämpar på med sex-dagars arbetsvecka. Han har visst tänkt grilla till kvällsmål.
I morgon är han ledig och det känns så skönt.
Då kan vi ta var sitt barn och ingen behöver vara ledsen och känna sig bortglömd.

Och framför allt får jag äntligen städa loss! Då blir jag lugn och glad.
Det vinner alla på, för är mamma glad är alla glada :)


För övrigt var jag med om någonting så otäckt som att en enorm myra klättrade på Lills ben i går. I dag valde hon att stoppa en större modell skalbagge i munnen. Nu väntar jag spänt på det tredje hemska rörande insekter och Lill, som jag bara antar händer imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0