Leka själv






Någon gång per dag händer det att Lill går iväg till sitt rum och leker på egen hand utan något krav om delaktighet eller uppmärksamhet från oss, det är helt ljuvligt.
Jag skulle önska att hon överhuvudtaget var intresserad av att se barnprogram. Det skulle fungera som en skön barnvakt/paus några minuter om dagen. Ibland på helgerna visar svt-barnkanalen Emil i Lönneberga på kvällarna, Anton och jag vrider oss av skratt och Lill kollar in diverse djur. Det är riktigt bra familjemys.




Idag bär vi kläderna som införskaffades senast. Jag fortsätter tycka att flickan är lik mig, samma näsa vill jag påstå.




Lill är riktigt besatt av mössor och tar på alla hon hittar. Denna tillhör en annan dräkt som jag köpte till Lia, en nyckelpige-dräkt som ni förstår.




Så snäll och glad.


Nu ska vi fortsätta dagen.



Kommentarer
Postat av: åsa

men så söta barn å kläder :)

2011-08-04 @ 20:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0