Kära Åsele


Idag äro vi åter från en väldigt fin vecka i Åsele hos mina kära svärföräldrar. Som vanligt blev vi bortskämda på alla sätt och vis.




Veckan började med lite grått och kallt väder, men avslutade med sol och riktig värme.









Lia i den underbara Bamse-dräkten som jag håller så kär. Jag köpte den till Lill förra marknaden av en gammal gumma som jag tycker är så rar.




Lugna puckar.






Lill hade fullt sjå med att ta hand om sina dockor.



Fram och tillbaka, fram och tillbaka.




Familjemiddag på torsdagen.




Lena hittar man alltid i köksdelen.




Mor och dotter.




Vi kämpar på med våra bebisar.
















En karuselltur blev det för den lilla. Men hon ville inte åka igen, den gick lite för fort emellanåt. Kanske det är roligare nästa år.




Bad, bastu och grillning på fredagen i Gammelfarmors stuga.






Farfar och Lia kommer riktigt bra överens.








Lia i en ny älsklingsdräkt som jag köpte av den rara gumman.




Sockervadd.













Här har vi det alltid så härligt.



Kommentarer
Postat av: mormor

ja, nog ser ni ut att ha haft det bra. Jättefina bilder.

2011-07-18 @ 13:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0