Hemma i Vännäs





Lill fick nöja sig med att titta på alla karuseller, då varken Anton eller jag fick åka med henne i någon barnkarusell för personalen, kanske beroende på vikten. Riktigt tråkigt.




Äntligen accepterar hon att bära princess-kjolen! Och Anton som hoppades att hon bara skulle vilja bära byxor och shorts och vara pojkflicka. Tji fick han.






Varmt, men jag kämpar på.




Gammelmormor.





Hoppborgen var en riktig höjdare, och vilket bra sätt att köra slut på en energifull 1-åring!






Min gamla lekpark.




Härliga tomma ytor hos Morfar.







En riktig balkong-tjej som nog inte skulle tveka att klättra över räcket.
Men sådana hemskheter kan jag inte tänka på.




Jordgubbar med glass, grädde och kladdkaka + sju sorters kakor hos allas vår Ewa.





Det var det hele.

Kommentarer
Postat av: Farmor Lena

Vilka härliga bilder,kul att du startat bloggen igen,det värsta är att jag får sån längtan efter er men imorgon syns vi ju,kram :)

2011-07-11 @ 22:02:29
Postat av: mormor

Om Lill vill ha prinsesskläder med glitter och volanger eller byxor bestämmer hon kanske inte själv ännu.

2011-07-14 @ 16:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0