fortsättning: Den tänkta vilan


varade i sekunder, kan jag tala om. Lia vaknade och ville ha mat, under matningen vaknade Lill så jag fick bege mig till henne med Lia ammandes och försöka få henne att somna om. Vilken stress det är i sig. Att inte få dom att väcka varann, Lia kan jag hantera väldigt bra, så att inte Lill vaknar, men Lia får inte en chans att sova på egen hand. Hon springer fram till henne och skriker i örat "Liiiiiiia". Stackars lillasyster. Förbaskat att vi har skjutdörrar.

Pappan har jag skickat ut på eget äventur, att få ta sig en öl och en bit god mat på någon fin uteservering är nog det bästa han vet.
I går var det min tur att få komma ut ett slag. Jag valde att spendera pengar på kläder till Lia och smycken till mig. Detta är resultatet,



Jag är så lycklig varje gång jag ser på dom att det pirrar i magen. Tänk så fint de kommer glittra i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0