Ännu en alldeles för varm sommardag.





Det kliar i munnen mest jämt. Och snart rullar jag.
Men vad som är viktigast här är väl ändå mina kläder, se vad fin jag är! Det är Lills gamla byxor.




Snälla mormor kom och gav en hjälpande hand idag.




Det blev mystiska hål i tårtan som vi inte förstod var de kom ifrån.










"Hejdå!"













Äntligen kom pappa hem.







En riktig kram.




Och presenter hade han med sig. En häst...




Och vattenballonger.




En sån pratkvarn.













Lill badar varje dag. Idag fick kräkfia vara med.







Nä nu  m å s t e  jag gå och fila Lills naglar, det är på bristningsgränsen.
Det är inte det roligaste jag vill ägna en dyrbar kvällstimme till, men det är så skönt när det är gjort.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0