kalas!







visst ser hon ut lite som en shrek-bebis här?






ballonger och serpentiner pryder lägenheten så fint.
och ja, vi ska måla om i hallen. det börjar bli väldigt aktuellt.



magnus visade bilder från familjen thailandsresa.






emelie tyckte inte att hon fått så mycket sol i thailand.




det syns kanske inte, men jonatan har alltså också varit utomlands :)









detta var Lills andra kalas. förra helgen firades hon stort på ön med antons sida av familjen. på måndag hålls det tredje och sista kalaset då våra vänner kommer för att hälsa på. då ska jag banne mig ta något fint kort, klä henne i samma fina kläder och verkligen sträva efter att få ett enda bra foto.
blir så arg på min inkompetens att ta rejäla foton, med tanke på att jag har en systemkamera till det syftet.


vet ni. nu börjar jag bli lite less på bloggen, jag har nästan helt bestämt mig för att ta bort den. det börjar bli lite för många läsare, vilka är ni egentligen?
jag började skriva här för att hålla Lills mor- och farföräldrar uppdaterade med bilder, och det kan jag ju fortfarande göra via mail. men jag vill hålla lite på vår familjs integritet och spara de här allra finaste bilderna och videofilmerna bara för oss att se.
och ni andra, kom och hälsa på oss om ni vill se hur vi har det! ni är så välkomna!






så nu säger vi hej, på ett tag!


Kommentarer
Postat av: farfar o farmor

Hej!



Vad fint du gjort inför kalaset.Vi blir inte så glad att du lägger ner,vi tycker att det varit jättekul att gå in och ser hur barnbarnet utvecklas Men vi förstår om du inte vill fortsätta.Kram

2011-01-23 @ 11:03:46
Postat av: M

Världens finaste lilla prinsessa! :)

och nej L, lösenordsskydda istället. Lägg inte ner. Är så skönt att kunna följa er i er vardag. Sånt förgyller.



Hugs!

2011-01-23 @ 12:02:00
Postat av: Malin

Håller med föregående kommentar, sätt lösenord och dela med dig alla mysiga bilder ändå :) Jag såg lilla Lill i tidning, söt som alltid!

2011-01-24 @ 18:16:53
URL: http://norraparkgatan.blogspot.com/
Postat av: mormor

Jag skulle sakna jättemycket om sidan försvinner, men är det en massa människor som du inte vet vilka det är som följer det här så ska du stänga tycker jag. Vilka fina kort det blev från kalaset. Kramar

2011-01-25 @ 08:48:32
Postat av: annelie

hej!



jag har varit inne här lite nu och då sedan du kommenterade i min blogg och jag tycker att det har varit fint att få haka på, om än en pytteperiod. om du lösenordsskyddar istället skulle jag bli jätteglad om jag fick fortsätta läsa.



STORT med födelsedagskalas för sitt egna barn!!

2011-01-25 @ 18:57:51
URL: http://trettiodagarsprojektet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0