busplaneten-tajm




när jag gick för att möta upp anton och Lill efter en egen shoppingstund var detta vad jag först såg.






bollhavet är en favoritplats.




ser ni hur bollarna svävar?



vi låter henne alltid få en kyss av luften som blåser upp.




men det är nog en roligare upplevelse för mamma och pappa.




som med det mesta går det inte riktigt att fömedla känslan helt med endast bilden, men denna rutschkana är bland det tokigaste vi sett, fantastiskt brant. våra barn skulle aldrig få åka den.
anton provade att åka den en gång och fick blåsor efter sidorna av handflatorna när han försökte bromsa.




hoppborgen är nog det roligaste hon vet, och kryper genom den på egen hand med glädje.
fast inte när andra barn också är i den, såklart.







idag var det så mycket människor på busplaneten att det blev för intensivt för Lill, för mycket att ta in helt enkelt. men det är roligt att stanna upp och bara titta på de andra barnen också.



nu sitter jag och väntar på att anton ska återvända från läggningen av barnet, men han verkar nog somnat för natten. det tar på honom att arbeta på sjukhuset.
därför återgår jag till kvällens stora fråga, vad ska man titta på, familjen annorlunda eller året med kungafamiljen? det blir en kluring.

Kommentarer
Postat av: mormor

Det ser verkligen ut som det lilla livet är instäng bakom galler på första bilden. Det ser ut som hon längtar ut, stackars barn. Annars verkar hon ha hur kul som helst där.

2011-01-05 @ 19:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0