Uppe hela natten

Jag bytte av Anton klockan fyra i morse, då hade Lia varit vaken sedan klockan tolv.
Jag fick henne att somna om för en timme sedan.
Fantastisk begåvad flicka som kräver så lite sömn.

Jag skriver upp alla dessa tokiga nätter, för jag tror inte att jag kommer kunna minnas att vi verkligen hade det såhär jobbigt, när jag tänker tillbaka på Lias bebistid.

Dock har det inte varit så odrägligt för mig denna gång eftersom jag somnade klockan åtta i går kväll, så jag fick mina timmar.
Lia har fått krypa runt på golvet här nedanför och så fort jag gått till köket för att plocka ur diskmaskinen eller torka rent kommer hon som ett skott och skrattar och blir så glad när hon tar sig fram till mina fötter.

Lill har däremot aldrig sovit bättre, något har hänt. Nu sover hon alltid till klockan sju, förut vaknade hon mest halv fem.
Bra, bra, bra!

Nu har vi sett andra avsnittet av julkalendern och öppnat andra luckan i chokladkalendern hon fått av sin farmor.

Ha en fin dag!



Kommentarer
Postat av: åsa

ooh, ja hoppas verkligen att det vänder för er snart! <3

kanske ska börja se julkalendern, ha hört att den ska vara bra :)

2011-12-03 @ 10:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0