Lill Dunder

 
Äntligen får jag henne att le inför kameran! "Lill, säg heeeeej". Ingen lucia på denna bild, men i morse var hon utklädd i klänning, sidenband ock krona samt tärnljus. Vi tände ljus och såg det riktiga luciatåget på teve.
 
Anton klev upp klockan fyra i morse, han kunde inte somna om. Det var jättetrevligt, jag skulle älska att stiga upp samtidigt varje dag. Även fast dagen började väldigt tidigt (jag steg upp klockan tre, vi går bakåt i utvecklingen med Lias sömn) så har detta varit en bra dag.
 
Vi åkte till Leos på förmiddagen, bara en annan familj var där samtidigt, jättehärligt att få springa runt som man vill och inte behöva stå i kö för att få leka. Nu ska vi snart göra egenbakad pizza till middag, Anton gjorde degen i morse, så den har jäst nu i hmm... fem timmar. Blir nog gott ändå. Jag vet att detta inlägg förmodligen inte ser så kul ut att läsa, bara en klumptext eller hur? Vi har fått låna en dator av Antons släktingar och den har inte så hippa inställningar, jag ska kolla upp det i kväll. Jag kan exempelvis bara ladda upp en bild per blogginlägg och det är ju tråkigt. Jag gillar ju att visa er fina bilder. Hoppas alla ni har en trevlig luciadag!
Trackback
RSS 2.0