Mitt i vardagen.


Dessa två dagar då Anton befunnit sig på arbete har varit intensiva för mig, som vanligt. Jag springer mest runt, när jag inte står på benen ligger jag i sängen och läser saga för Lill eller guppar på pilatesbollen med Lia. Jag fattar inte att det ändå alltid går ihop och barnen somnar i god tid.
När dagarna är såhär brukar jag längta till dess Anton kommer hem och vi turas om att äta middag någolunda ifred.

I dag fick jag äta middag med min världs finaste, men också kanske lite väl i vägen.




Pickandes i min stackars matlåda och tappandes pasta över hela oss och
surplandes från min cola och pekandes på allt på dataskärmen och tror eller vill att alla är Lia.
Hennes finaste.


Klockan åtta somnade barnen ikväll. Nu ska vi se film och ta ett vinglas.
Precious precious egentid.


Ja just ja, i morse rullade Lia runt på mage. I dag blir hon fyra månader gammal.







Det var det hele.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0