Minne



Mamma har köpt en ny börs. Medan hon städade ur den gamla hittade hon en lapp som hon inte visste fanns, en lapp som hon haft där i 24 år. Jag fick den.





Visst var jag duktig.




Liten Linnea ungefär nio månader gammal skulle jag tro. Ser Lia.




På tal om Lia.
Jag har äntligen tagit tag i att tvätta upp Lills gamla kläder i storlek 68-74.




Hittade en hel del!
Lia kommer aldrig behöva nya kläder, det är en befriande tanke när jag väl står i affärer och inte alls kan komma på vad barnen behöver, då fokuserar jag bara på Lill. En fördel med att vara äldst.


I dag tvättas kläder på Hjältevägen!



Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det är väl bra att ta kläderna efter Lill till Lia, många syns väl aldrig att dom har använts. Det är såklart Lill som växer ur och behöver handlas åt.

2011-08-29 @ 08:42:57
Postat av: åsa

men du är då så duktig, ute och springer! men alltså lappen, så himla roligt och underbart att den fanns och du fick den, rama in den och ställ fram :)

2011-08-29 @ 12:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0