Inget nytt under solen.





Förutom att jag börjat springa som ni kan se på den inte alltför smickrande bilden ovan.
Jag har tagit tag i mammavikt-nedgången nu och hoppas på ett - tio kilo resultat innan kriget är över. Det är mitt mål. Nu är jag uppe i -tre kilo, så skönt att det har kommit igång!

Antons underbara mormor köpt en ny tvättmaskin åt oss häromdagen, det var verkligen en nödvändighet då den tidigare bara tvärdog oss. Innan, när tvätthögen bara växte och växte till ett berg åkte jag till Vännäs för att tvätta med två skrikande ungar i bilen, det är inte alls kul, kan jag förtälja.

Och, jag har lyckats skrapa bort en glasbit under ena hälen som har besvärat mig nu i två dagar, det är jag ytterst tacksam för. Glasbiten kom från förstoringen på Lia som damp ned i tvåtusen bitar. Dagen innan det hände fick vi ett förfärligt korsdrag så Lills förstoring damp ned i golvet, den med. Men bara i kanske tjugo bitar.
Otroligt. Nästan så att det var menat.

Just nu drömmer jag om att ge Er en inbjudan till en trevlig namngivelsefest för Lill och Lia. Vi ville ju inte döpa barnen, men för den sakens skull behöver deras födelse gå helt obemärkt förbi. Jag hoppas innerligt att detta kan ta plats i vårat kommande hus.








Väl mött!


Kommentarer
Postat av: mamma

Nog var det tur att det inte låg något barn på golvet när fotona ramlade ner. Man får mardrömmar när man tänker på hur det kunde ha gått. Du måste sätta lite häftmassa som stopp så bilderna inte kan skjutsa efter. Kram!

2011-08-29 @ 08:46:58
Postat av: Linnea

Faktiskt så låg Lia i spjälsängen när detta hände, och efteråt fann jag glasbitar i den. Så det är ju inte en trevlig tanke.

Ja, när nästa ramarna åker upp så spikar jag fast dom. Vi måste väl till ikea snart så jag kan inhandla det ;) Kram

2011-08-29 @ 11:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0