snälla svt


kan ni inte börja sända Bolibompa från klockan fem istället för halv sex? Lill och jag satt och stirrade på skärmen en hel halvtimme innan den roliga krokodilen uppenbarade sig på rutan. det säger väl i och för sig att det som visas innan Bolibompa också är rätt kul att se, ja för henne åtminstone.

många morgnar vaknar hon klockan halv fem, då är det en riktigt dryg väntan på barnprogrammet. det lutar åt att jag måste köpa hem någon bra dvd med några roliga figurer som hon kan se på.... kanske smurfarna? då skulle jag också tycka att det vore trevligt.






en riktiga bra sak som genomfördes i helgen var att jag äntligen tog tag i fönsterputsningen.
en riktigt dålig sak är att jag har öppna sår i halsen, så nu lever jag på mina fyra gram alvedon per dag och en hel drös te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0