sjukt hem


idag tog jag mig i kragen och bakade bröd, det var väl värt mödan. det är ju ingen större möda heller för den delen, måste börja införa att baka bröd en dag i veckan. det handlar ju bara om lathet.




russinfrallor är nog det godaste brödet jag vet. tillsammans med stark o'boy, mycket smör och en god ost gör ett oslagbart fika.




Lill ville helst ha glass hon, och ett svenskt äpple.



i övrigt i familjen äro vi sjuka, i alla fall anton och jag. anton dras med öroninflammation och feber, och jag med förkylning. hoppas inte den blir värre, för då blir vardagen lite väl för intressant om hur i världen vi ska kunna hänga med den minsta.
risken att Lill insjuknar torde vara rätt hög med tanke på hur mycket vi har pussat på henne om dagarna.

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj, vad gott det ser ut. Du är bara duktig.

Ni måste försöka ha pussuppehåll på Lill så

hon slipper bli sjuk. Men det är klart att

hon måste få omvårdnad.

2010-09-10 @ 10:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0