the wedding


tyvärr togs inte så många bilder av oss. jag skyller på att jag egentligen inte kunde, Lill var väldigt trött och ville bara vara i min famn och då orkar jag självklart inte både bära runt på den dunderklumpen och en stor kamera. men anton tog en del foton,










är SÅ besviken över att jag aldrig bad om en helkroppsbild på oss. och någon bild på Lill i den fina klänningen finns ju inte heller.









bröllopet och festen hölls i ett vackert café








hon somnade under vigseln och fortsatte sova genom alltihopa trots att vi satt endast två meter från killen som spelade gitarr och sjöng med mick och förstärkare... helt otroligt.



dessa är de bilder vi har. vill så gärna se alla bilder som bröllopsfotografen tog eftsrom han tog en del bilder på Lill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0