tänk när vi har hus...


ja, så börjar många av våra konversationer numera.

tänk vad roligt för barnen att få röra sig på större ytor och ha en egen gräsmatta att göra snögubbar på, och tänk vad roligt för hundarna att kunna ligga utomhus hela sommardagar, tänk vad fint det skulle vara att plantera äppelträd och tänk vad roligt att få bjuda hem våra vänner och familjer på fina middagar och kanske till och med få fira jul hemma hos oss... när vi väl får tillträde till ett hus.


nu har vi hittat vårat drömhus. men vad är meningen att hitta det nu när vi inte ens har lånelöfte? nej det är bara dumheter att vandra runt på hemnet, för nu är jag ju alldeles ledsen och tänker mycket på att vi aldrig kommer få det här huset.


1, 8 miljoner skickas vänligen till:

Hjältevägen 26
907 51 Umeå.

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu bli jag glad, Sörfors ligger i alla fall åt rätt håll :) Fortsätt så!

2010-11-03 @ 10:41:02
URL: http://norraparkgatan.blogspot.com/
Postat av: Ulla

Hur vore livet om man inte får drömma?

Trist och tråkigt skulle jag tro.

2010-11-04 @ 16:23:42
Postat av: Ulla

Hur vore livet om man inte får drömma?

Trist och tråkigt skulle jag tro.

2010-11-04 @ 16:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0