Lillis superstar.


många sa, när jag väntade Lill att hon skulle bli en riktig glitterprinsessa. och det blev hon ju!





mitt fynd från åhléns igår.
här haglar julklapparna över Lill innan första advents slut.




kläderna är i storlek 92, det minsta som fanns.
i beskrivningen står det att det passar barn som är två år!
jag tycker dom passar Lill ganska perfekt nu. fast då gillar jag ju lite större kläder på henne, det ska inte strama åt! avskyr tajta resår i midjan.




mammas älskling. hon kommer vara världens finaste på nyår.


Kommentarer
Postat av: mormor

Ja, nog får hon glittra, men hon glittrar ju utan glittriga kläder.

2010-12-03 @ 08:48:31
Postat av: farmor o farfar

Vi kan inte annat än hålla med mormor.

Vi har världens sötaste barnbarn så det så:)

2010-12-04 @ 13:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0