en utmaning


av annika !


4 tv-program jag kollar på för det mesta:


- unga mödrar

- mitt i naturen

- alla slags amerikanska sitcoms

- south park

(- klovn. en helt underbar dansk serie som endast visas på tv4-komedi.. jag älskar den! tyvärr har de inte satt svenska undertexter ännu på deras avsnitt, trots massivt tryck från oss klovn-fans)


4 saker jag gjort idag:


- badat Lill

- filat ned Lills naglar (stor bedrift)

- gått en timmes promenad med hundar och vagn och beundrat allt snöglitter

- handdiskat, tyvärr. våran diskmaskin har valt att dö från oss.

 

4 saker jag längtar efter:


- vårt andra barn

- vårt framtida hus

- USA- resa med anton och barnen

- alla våra kommande barn och djur

 

4 saker på önskelistan:


(självklart att vi själva och alla våra närmaste får vara friska och lyckliga)

- ett stort fint varmt hus

- att få äta riktigt goda middagar, varje dag

- kliniskt rent hem, varje dag

- att anton lyckas få några timmar ledigt på lördag så att även han kan vara med på pappas årliga julbord

 

4 saker jag hatar:


- djurplågare

- tanken att Lill snart kommer klämma fingrarna ordentligt

- usla föräldrar

- flera mot en

(- att behöva lyssna på andras riktigt dåliga musikval)

 

4 personer som jag utmanar:

malin

erik

carro

emma


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, den sista punkten var klockren! Kom precis från gymmet och hon som var där när jag kom hade satt igång någon riktigt kristen musik, gospel och mycket halleluja. Inte direkt någon gym musik inte!

2010-12-09 @ 10:18:13
URL: http://norraparkgatan.blogspot.com/
Postat av: linnea

ja visst är det hemskt!

men alltså på gymmet förlitar jag mig på min egen ipod ;) mardrömsscenario att behöva träna till dålig musik!

samma sak när man befinner sig på en förfest där det bara spelas dödsmetall.

2010-12-09 @ 20:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0